Ännu en kärlekshistoria

Jag har många kärlekshistorier om folk i min närhet här i Indien. Jag har sett många på nära håll, men den som finns närmast mig, förutom min egen, är såklart min grannes. Från och med att han blev tillsammans med sin tjej har det inte gått många dagar som de faktiskt har varit ihop. Jag menar, var och varannan dag kommer han hem till mig och berättar att de har gjort slut ännu en gång! Men den här gången trodde jag faktiskt att de hade skärpt till sig, då de ända sedan nyår har kunnat vara tillsammans utan att bryta. Men så ikväll hörde jag en ynklig liten knackning på dörren, när jag öppnar står min granne utanför, full och med en massa mat! Då han hade lovat sin flickvän att inte dricka alkohol så anade jag att de återigen hade gjort slut, och visst var det så! Jag förstår inte att de orkar, men är man kär så är man. Och de kommer, om en dag eller två, vara tillsammans igen och så kära som om ingenting hade hänt!




Comment
Postat av: Ella

Låter ju precis som mitt förhållande.... =/

2011-01-21 @ 13:56:02
Postat av: Sara

Hmm, tråkigt.... Aldrig roligt med den typen av kärlekshistorier.. Helst av allt vill man ha ett stabilt förhållande med mycket kärlek....

2011-01-22 @ 16:19:07
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0