Bandra

Da jag har varit sa himla sugen pa att aka till Commercial street i Bangalore dar det finns billig shopping, sa tankte jag att jag kunde passa pa i Bandra nu nar jag anda ar i Mumbai. Jag hittade en massa underklader fran Clavlin Klein, Blorn Borg, vaskor fran Jimy Shoo etc etc.... Ingenting foll mig i smaken och jag maste faktiskt saga att nar det kommer till billig shopping sa ar Bangalore faktiskt mycket battre... Sa jag ska nasta helg shoppa upp ett helt lager med massa onodiga saker!

Idag har jag varit helt kladd i indiska klader, och jag maste saga att det kanns ju valdigt ovant och jag undrar ofta vad alla dessa indiskor tycker om mina klader... Idag har jag fatt bekraftat att jag passar valdigt bra i dessa klader, da otaliga tjejer har gett komplimanger, dock inte till mig, utan de har pratat sinsemellan pa hindi, som Vinnie berattat for mig senare.. Sa det kanns skont att veta att man inte ar helt ute och cyklar nar det kommer till det indiska modet..

Comment
Postat av: Emma Freiman

Bilder! Bilder!

2011-01-07 @ 15:00:04

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0