Busy dag

Idag har jag verkligen hållt igång hela dagen. Knappt varit hemma någonting, och ingen tid har jag haft för att sola heller =(. Har handlat en massa smått och gått på rea, fastnat i en butik i övr en timme då kassasystemet inte fungerat, klippt håret (jag hittar ALDRIG någon frisör som är bra i Indien, någon som har varit här och har tips), kollat på lägenheter då jag snart måste flytta och så har jag ätit.... Det låter ju inte så mycket, men allting tar sådan tid i det här landet. Har man ett ärende vet man aldrig hur länge man blir borta..

Nu ska jag fixa sängen med de nya fräscha lakanen som jag har köpt och sedan ska jag ut och käka middag. Jag hoppas min granne är sugen på en dejt, jag har ingen lust att gå ut själv ikväll...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0