Checkar

Jag har aldrig i mitt liv använt en check. Idag har jag alltså skrivit på min allra första check, ganska så kul faktiskt, men typ 100 år bakåt i tiden känns det som... De som jobbade på banken skrattade åt mig när jag frågade hur jag skulle fylla i den, de trodde väl att jag var helt bakom flötet, men jag berättade för dem att checkar försvann i Sverige typ innan jag föddes... De blev jätteförvånade och undrade hur man kunde ta ut en stor summa pengar utan checkar.


Jag har även beställt internetbank. Det skulle ta runt en veckas tid, men jag litar inte ett dugg på vad de säger där borta faktiskt.

Jag har fått extremt torra läppar, igen! Typ som sprickor, speciellt på överläppen. Jag tror nu att det är Mumbai som gör mina läppar så konstiga. Typiskt, de hade precis blivit bra igen, men så åker jag till Mumbai och förstör läpparna på detta viset.. Jag använder mig av min Body Shop Brazil nut lip butter som jag älskar, men jag vet inte om det hjälper. Jag får avvakta i några dagar och se om det blir någon skillnad.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0