En ny vän

Det finns en relativt billig restaurang runt hörnet, dit brukar jag gå och käka middag, och ibland lunch på helgerna. Det är många små gatubarn som går dit och får lite mat, eller om de köper det för pengarna de tjänat ihop vet jag i och för sig inte.. Även lite annat löst folk är där för att fräscha upp sig på toaletten. I december någon gång när jag var där, kom det fram en "shemale" som frågade vad jag hette och tyckte att jag var så söt osv. Nu när jag var där i helgen, möttes vi igen! H*n kom fram till mig, frågade om jag hade klippt mig?! Och sa att jag var så fin och nöp mig i kinden.. Haha, kändes dock lite olustigt, men rätt så kul nu i efterhand.. Vi kommer säkert att stötas på igen, får se om jag kan ta ett kort på oss tillsammans...♥

Nu ska jag sova. Godnatt ♥


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0