Frukt

Jag har precis varit ute och handlat frukt för att fylla på mitt fruktförråd, och kan ni tänka er vilket fynd jag gjorde?! Alla dessa Physalis för typ 1,50 kronor! Och de är till och med utan löv, så det slipper jag tänka på... Nu har jag blivit riktigt sugen på chokladfondue, då jag alltid brukar har Physalis till.. Tänk er lite chokladfondue med physalis, päron, banan och jordgubbar, mmmmmm......



Idag vaknade jag förresten redan vid sex och kunde inte somna om. Men det var så himla skönt att kunna ligga kvar i sängen så länge och dra sig. Det känns som jag inte har gjort det på så himla länge, fastän jag faktiskt har varit ledig väldigt länge... Så jag längtar redan till helgen så jag kan ligga och dra mig i sängen.. Fast det kommer ju inte hända, för jag måste ju upp tidigt och sola =).


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0