Gårdagens feeeeeest

Ja, gårdagen blev minst sagt vild och galen. Wild and crazy låter bättre, men jag måste skriva på svenska annars kanske ni anklagar mig för att vara som Victoria Silvstedt. Jag kom hem till mina chefer runt två tiden, och jag hade knappt kommit innanför dörren innan jag hade en drink i handen. Jag tog det ganska lugnt, dels så hade jag ju inte hunnit äta någonting och dels så var vi ju faktiskt hemma hos cheferna... Vi åt en massa mat, världens godaste tsatsiki bland annat, vi solade på deras stora takterass, drack och umgicks. Det kändes som svensk sommar, det var faktiskt helt underbart härligt!

Det blev mer och mer liv ju längre tiden gick, kvällen avslutades dock tidigt strax innan tio på kvällen, efter en arabisk middag. Min kollega var snäll och körde mig hela vägen hem, det var trots allt en ganska bra bit. Skönt att slippa bråka med autochaufförer. Jag ringde och förvarnade min granne att festen skulle fortsätta, och det gjorde den också när jag kom hem. Jag "tvingade" i honom en massa dricka och vi hade det himla trevligt. Efter att "Pimplady´n" gått och lagt sig smög hennes man in till oss och festade! Haha, sjukt kul hade vi fastän det var ett väldigt otippat sällskap.. Kvällen slutade alldeles försent och efter alldeles för mycket dricka!


Comment
Postat av: Nathalie

coolt att du bor i indien:D backpackade där i 2 månader för exakt ett år sedan:)

2011-01-16 @ 23:14:27
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, häftigt! Vart var du någonstans då?? Var du någonsin i Bangalore? Det är nämligen där jag bor nu...

2011-01-18 @ 09:05:41
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0