Godmorgon alla glada

Så skönt att vara ledig sådär mitt i veckan! Inte för att jag har sovit längre än vanligt utan att jag kunnat ligga kvar i sängen utan att behöva stiga upp! Ligger fortfarande kvar i sängen nu och klockan är 10! Men nu måste jag snart gå upp i alla fall. Även fast jag är ledig har jag en busy dag framför mig. Jag ska kolla på lägenheter, jag måste ju flytta om några dagar.. Idag hade varit en perfekt dag att sola, men ja för det första har jag inte tid och för det andra så vågar jag inte när det finns hökar där uppe som är sugna på mitt hår.. Tydligen händer det inte bara mig, en tjej skrev till mig och sa att exakt samma sak hade hänt henne...


Comment
Postat av: Annica

var också ledig igår men inte idag :)

2011-01-26 @ 06:00:28
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Skönt det är att vara ledig mitt i veckan!

2011-01-26 @ 06:18:15
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0