Godmorgon världen

Det är så obeskrivligt härligt att vara i Indien! Kan ni föreställa er att kunna sitta på uteserveringar och njuta av värmen, och att på kvällarna kunna sitta ute utan att använda någon tröja. Det är så skönt och jag blir helt lycklig bara jag tänker på det. Snart kan jag börja använda alla mina riktiga sommarkläder då temperaturen sakta men säkert stiger här i Bangalore.. Snart kan jag slänga iväg mina jeans för alltid och bara använda mig av korta leggings eller bara ben! Gött gött..

Nu är det dags för en ny jobbvecka. Ingen ledig dag den här veckan tyvärr.


Comment
Postat av: Lisa

Vad härligt att det snart är dags för sommar och värme hos er. Här snöade det faktiskt en kort stund idag..

Snart dags för lunch - kassler i senapssås och parmesan, ris och ärtor. Åh va hungrig jag är nu..



Kram

2011-01-31 @ 11:15:33

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0