Jag hatar

Karnataka Bank i Ashok Nagar, speciellt  Mr. apfula CP Prakash! Som inte kan låta bli att skratta åt alla problem som HAN åstadkommer! Det var han som skrattade när jag inte visste hur man använde en check (Inte mitt fel att mitt hemland är 100 år mer utvecklat!) och det var han som skrattade när jag var superarg på honom och berättade att han skulle fixa allt inom en dag! Hur dum i huvudet kan han bli på en skala? Sluta skratta åt folk! De två problemen skulle idag vara fixade. Är de det? Nej. Idag skulle mitt gamla konto ha avslutats och pengar ha kommit in på mitt nya konto, men det har inte hänt. En man skulle även komma förbi mitt kontor idag med internetpapper, det har heller inte helt. Imorgon måste jag börja morgonen med att vara arg, prata med managern och sedan ge över luren till min chef så att även han kan gorma åt dem. Jag hoppas att det löser problemen, fast med alla tidigare händelser i bagaget är jag ju inte så säker på det..

Idag har det varit full rulle på jobbet! Jag är helt mentalt slut när jag kommer hem på kvällarna för att alla elever kräver så mycket för tillfället. De äldre eleverna har prov i början på februari, så de kommer varje dag och är där flera timmar och kräver uppmärksamhet konstant. De lite yngre eleverna behöver nästan minst lika mycket då de fortfarande lär sig alla grammatik etc...

Köpte förresten med mig ett par skor häromdagen på väg hem från jobbet. 15 spänn!
 


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0