Klar för idag

En lägenhet jag kollat på idag verkar ganska bra. Nackdelen är att det inte finns några möbler så jag måste köpa mig en säng, något skrivbord typ och kanske en tv, och att den är ledig i mars. Men den låg väldigt nära där jag bor nu, trevlig tjej, ganska billig hyra, stor, kök, micro och tvättmaskin vilket är lyx i det här landet. Vi får se hur det blir... Nu ska jag ta det lite lugnt och käka Pringles. Det är det närmaste jag kan komma svenska chips, de har ju åtminstone smaken sourcream and onion. Känns som att det är lördag idag och att jag ska få vara ledig imorgon med, men så är det ju inte. Jag borde kanske ställa klockan redan nu så att jag inte tänker att jag inte behöver det...

Tänkte förresten köpa en bil idag. Såg den här och blev helt förälskad!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0