Kväll

Tydligen så var det inget fel i mitt badrum, sade pimpladyn till mig idag. De var väldigt noga när de byggde här.. Hon sa att "hon kom ihåg" att de över hade haft en läcka för ett tag sedan så hon trodde det berodde på dem. Vi snackade lite och ja sa något i stil med att, jag hoppas att det inte händer fler gånger.

Pimpladyn: Yes, you better pray to God!

Alltså hon är ju faktiskt lite skum. I alla fall, jobbet är över för idag. Återigen helt slut. Imorgon är det lördag och det ska bli så skönt att bara arbeta halvdag. 4 timmar känns som en timme ungefär, så egentligen lite onödigt att åka till jobbet, men jaja jag måste ju göra det.

Just det, jag ringde till banken, skällde ut störda Prakash och pratade sedan med managern som  åtminstone fixade mitt konto. Hos honom är det snabba puckar som gäller. Internetbanken kunde de inte fixa eftersom det fortfarande var under behandling.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0