Lång dag, tråkig dag...

Ja, jag jobbar ju på lördagar, men bara till klockan två. Men efter jobbet idag följde jag med mina chefer hem då jag skulle kolla på en ny lägenhet. (Ja, jag är kvar i Bangalore tills vidare). Tanten var inte hemma förrän fem, så jag fick vänta ett tag. En av lägenheterna var bra, stor med kök, kyl, tv internet etc, och två stora takterasser, perfekt för att sola... Nackdelen var läget. Nu är jag van att bo i Koramangala och då vill jag nog inte bo någon annanstans.. En annan nackdel var att den lägenheten jag gillade blir ledig i mars och innan dess kunde jag bo hemma hos tanten! För det första är kanske inte det så kul att bo tillsammans med henne och för det andra så verkar det ju som att jag bli kvar här ett tag till =(.






Comment
Postat av: Kathrine

Såg att du vill till Mumbai, o du är ju svensk.. råkar veta att de söker svenskar till ett 5star hotel i Mumbai, maila så kan jag skicka dig lite info om du vill? :)

2011-01-26 @ 15:22:40
URL: http://visitgoa.se
Postat av: Sara

Vad gulligt att du skriver det till mig =).

Jag vet faktiskt om att de hotellet söker svenskar, de ville gärna ha mig att arbeta där, men jag tackade nej på grund av att de knappt erbjöd någon lön. Tror inte jag hade klarat av att leva på så lite pengar.. Men tack för att du sa till. Hojta gärna till igen om du vet fler jobb.

2011-01-26 @ 15:28:46
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0