Ledighet

Jag njuter av min ledighet... Da jag bara har varit ledig pa julafton, 24 december, sa ar det skont att kunna vara lite ledig nu, 3-5 januari, och ta en paus fran mina asjobbiga kollegor.. Haromdagen var det nagon som skrev till mig pa jobbchatten som undrade om jag ville stalla upp i ett repotage angaende min erfarenhet om att komma som expat till just det kontoret. Jag tackade ja, men nu undrar jag ju vad de kommer fraga om och vad jag ska svara... Hur arlig ska jag vara? Hur mycket ska jag hitta pa? Jag tanker ju saklart pa mina kollegor som har gjort mina erfarenheter lite annorlunda kanske....

Jaja, jag passar pa att njuta av mina jordgubbar som jag inte kan fa nog av! Hur grymt ar det inte att kunna ata jordgubbar mitt i vintern?


Sugen?

Comment
Postat av: Lisa

Vilken härlig bild på jordgubbarna, jag blir sugen kan jag säga :-)

Hoppas du har det bra på lillsemestern!



Denna veckan jobbar vi bara måndag-onsdag sedan är det trettondagsafton och långledigt igen - jätteskönt verkligen.



Vi får höras snart igen!



Kram Lisa



2011-01-03 @ 15:31:10
Postat av: mamma

Det ser verkligen gott ut.Det hade inte varit så dumt kunna smaka på dessa goa bär.

Njut av ledigheten.

Kram mamma

2011-01-03 @ 15:35:01
Postat av: Sara

Men åh Lisa, jag mailade ju till dig idag! Jag som hoppades att du också skulle ha tråkigt på kontoret... Jaja, då har du ett mail som väntar på måndag morgon då..



Jordgubbarna var väldigt goda kan jag säga!

2011-01-06 @ 15:52:34
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0