Min dag

Hade min första dag på Nordic kontoret idag. Nu kan jag inte skriva vad som händer där då min kollega läser bloggen och kanske skvallrar för Big Boss om jag säger något dåligt ;) (Yes, that one was for you). Skämtåsido, jag hade en bra dag, har suttit med elever och lärt dem lite svenska. Eller ja, jag hoppas att de lärde sig lite grann i alla fall. Jag har även pratat med min nya kollega och kopierat en massa, massa papper! Dagen gick otroligt snabbt, knappt hade jag kommit innanför dörren innan det var dags att åka hem igen, typ.

Efter jobbet åkte jag till ett köpcentrum i närheten av där jag bor. Jag hade inte stora förhoppningar om att hitta någonting, då modet här inte faller mig helt i smaken. Men jag hittade faktiskt både en väska och en klänning! Speciellt nöjd blev jág med min klänning från Pepe Jeans. Nu har klockan redan hunnit bli tio här, tiden bara rusar iväg.. Nu ska jag ta en dusch, krypa ner i sängen och kolla på en film tills jag somnar!

Godnatt!


Comment
Postat av: Lisa

Hej!



Låter som en bra första dag! Hoppas denna fredagen också blir bra. Vi måste höras i helgen, funka rdet på söndag för dig?



Kram kram

2011-01-14 @ 08:08:56

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0