Myggbett

Jag hade en lång dag på jobbet idag. Det är krävande att sitta med alla dessa elever och lära ut svenska hela dagen! Jag har även suttit och försökt göra ett prov som de ska ha på onsdag. Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har bara varit på jobbet i princip. Nu är jag hemma och kollar lite på Vänner. Alltså det programmet blir aldrig tråkigt, skrattar fortfarande till varje avsnitt fastän jag sett dem typ 100 gånger.

Har även hunnit umgåtts lite med min granne och landlord. Känns tråkigt att lämna det här stället, fast det ska bli skönt att få ha ett kök hemma så jag kan laga mat. Lägenheten som jag har nu måste jag lämna den tredje februari, efter det vet jag inte vart jag tar vägen. Vi får se vart det bär av. Men en lägenhet med kök kommer di bli oavsett vart i Indien jag hamnar...

Förresten det finns en stor nackdel med att det börjar bli varmt nu. Nu sitter jag ju ute ganska mycket när jag har tid och då kommer myggorna fram såklart. Och de älskar mig och mina anklar och fötter, helt galet vad många mygbett jag har som aldrig slutar klia. Vaknar under natten också av att det kliar!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0