Packning pa G

Nagot av det varsta jag vet ar att packa. Sa nar jag ska ivag eller flytta sa brukar jag packa typ hundra ar innan det ar dags sa jag kan gora lite grann i taget.. Packa mer an tio minuter sa ar jag helt uttrakad och forsoker hitta pa nagot annat istallet.. Men nu sa ska Vinnie flytta till en annan lagenhet sa da ar jag sa snall och hjalper till fastan jag avskyr det... Har i Mumbai ar det skitdrygt att bo, da man endast far 12 manaders kontrakt, sen far man leta efter en ny lagenhet igen...

Vinnies kompis ringde precis och ville ha flytthjalp, sa nu har jag antligen fatt en liten paus. Nu kanske det later som jag har packat hela dagen, men sa ar inte fallet. Det har nog inte pagatt i mer an en halvtimme skulle jag tro...

Annars sa ar allting toppen har i Mumbai, jag langtar och drommer om den dagen da jag sjalv kan flytta hit, vilket forhoppningsvis blir snart... En egen liten lagenhet med ett bra kok ska jag ha, hoppas att jag hittar en bra sadan nara dar jag kommer att jobba.. Forresten, inte ens i Mumbai ar det varmt. Pa dagarna ar det kanske runt 20 grader och sa fort solen gar ner ar det ganska kyligt. En troja kravs, vilket jag inte trodde om Mumbai. Har ska det ju alltid vara varmt.. Men jag ska passa pa att njuta, for snart ar det nog megahetta har igen och da kommer jag langta tillbaks till dessa svala dagar!


Juhubeach och nagra av dess tusentals besokare pa nyarsafton...

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0