Saturday night

När jag och mina vänner var ute i lördags, så stängde de ju som sagt redan halv tolv. Musiken stängde de av innan halv och jag ville så gärna att de skulle spela lite fler låtar. Så jag letade upp managern (har redan glömt av hans namn) och försökte innerligt imponera på honom med min hindi så att han skulle spela en till låt (Bhaiya, ek aur song) En låt till, brother. Men det är heeeelt omöjligt att imponera på folk här i Bangalore! I Mumbai får man ganska många fördelar och kan få folk att göra lite extra för en, men absolut inte här! Så vi fick snällt gå hem halv tolv ändå, utan en extra låt...


Jag och supersöta Nalini


Comment
Postat av: Lisa

Åh vad söt lilla Nallini är. Vart träffade du henne?

Lycka till med nagellacksletandet :-)



Kram

2011-02-01 @ 08:27:40
Postat av: mamma

Hej, hej



Hoppas allt är bra. Det var länge sen vi pratade, tänkte bara fråga dig när det passar dig, kanske till helgen.

Kram

mamma

2011-02-01 @ 15:38:09
Postat av: Sara

Nalini träffade jag genom min granne, de pluggar ihop! Hon är typ världens sötaste, jättego tjej...



Ja, jag vet att det var längesen vi pratade. Det borde fungera till helgen, på söndag morgon kanske...



Kram

2011-02-01 @ 18:12:59
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0