Sista dagen på jobbet

Godmorgon alla glada!

Som rubriken lyder så är det alltså sista dagen på jobbet idag. Verkligen tur att jag har en inbyggd väckarklocka i mig efter att ha gått upp sju varje morgon i tre månader. Jag hade nämligen glömt att ställa väckarklockan igårkväll? Hur jag nu kunde göra det förstår jag inte. Men jag kände det på mig när jag vaknade. Så jag vaknade 07.07, tur att det inte blev senare än så...


Här har ni min coola nyckelring som jag köpte för 15 svenska kronor!
Ett riktigt kap tycker jag.. Jag älskar att så mycket är billigt här i Indien.
Fast det finns även mycket som är dyrt, men jag håller mig mest till det billiga =).


Comment
Postat av: Lisa

Oh vilken fin!! En sådan vill jag med ha!!!

Jag måste nästan åka till Indien på inköpsresa, det finns ju så mycket billigt och fint att handla. Hoppas du får en bra sista dag på jobbet.



Kram kram

2011-01-12 @ 08:21:21
Postat av: mamma

Ha nu en riktigt BRA SISTA DAG PÅ JOBBET.



Ska alla sluta idag?

Ska ni göra något roligt tillsammans efter jobbet?



Ha det gott

PS.Paketet skickade jag iväg igår.

Kram kram

2011-01-12 @ 10:01:48
Postat av: Sara

Lisa: Ja, det tycker jag absolut att du ska göra.. Bara att åka hit. Fast det är inte så lätt att hitta alla pärlor bland ALL skit som finns här.. Det finns mycket hemska saker också som kommer typ från 70tallet och fram till 90talet...



Mamma: Alla som jobbat med språk slutar idag. Vi har käkat lunch ute ihop, fikat och käkat ännu en lunch ihop, så idag blev det bara till att jobba! Nu kommer vi inte träffas något mer! Okej, då kommer nog paketet snart, nästa vecka någon dag..



Kram

2011-01-12 @ 14:56:39
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0