Slapp söndag

Nu blir det film och lite Polly för mig. Jag har ont i huvudet, antagligen av all solning och för lite vattenintag, så det ska bli skönt att bara slappa i sängen ikväll. Jag har förövrigt märkt att jag visst fått färg idag, speciellt på ryggen som jag visst råkade bränna lite grann, ooops! Men det går över till imorgon, som vanligt.

Min nya favoritmaträtt är just nu Paneer Butter Masala med Garlic Naan. Jag kan typ inte sluta äta det, och jag måste verkligen säga till mig själv så jag äter någonting annat också. Men sjukt gott är det ska ni veta. Idag har jag fått två nya stalkers, men annars är allting som vanligt här i Bangalore.. Eller, vem försöker jag lura egentligen? Stalkers hör ju faktiskt till vanligheterna, så inget speciellt har hänt idag ;)


Äsch, jag hade tänkt lägga upp en ny bild, men internet vägrar samarbeta med mig. Så ni får nöja er med den här härliga bilden. Tur att man inte ska med det tåget. Men, jag har faktiskt sett bilder som ser ännu värre ut än denna!


Comment
Postat av: Lisa

Hur kan det vara ännu värre än på denna bilden? Det finnsju ingen plats kvar att hålla sig på.

Om en stund skall jag in till stan och hämta min Iphone som är klar, sedan blir det träning och efter det: pilla på nya telefonen!!



Kram kram

2011-01-10 @ 15:33:54

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0