Solsidan

Världens bästa svenska tv-serie har återigen börjat med sin andra säsong, och jag har varit så glad åt det. Sedan i måndags (ja jag vet, två dagar) har jag försökt att kolla på Solsidan på Tv4 play utan att det har fungerat. Jag trodde att det berodde på att mitt internet inte var så snabbt, men när jag kom till kontoret idag, som har bra internet, fungerade det inte heller. Jag sa det till min kollega och hon sa att, "Ja, men jag har hört att dessa Tv4 play och Svt play inte fungerar här i Indien." What! Vem kom på en sån crapy idé?!

Jag vill så gärna Solsidan för det är så himla roligt! Min kollega ska i och för sig få besök i mitten på februari och han skulle ta med sig alla avsnitt som gått tills dess, men det är ju inte alla! Stackars mig och alla andra Solsidan-fans här i Indien =(




Comment
Postat av: Lisa

Åh va synd att du inte kan se Solsidan... En kollega till mig har sin son i USA (han spelar hockey där) och han kan inte heller se Solsidan. Så det är inte bara Indien som har denna konstiga idé.



Det var tydligen 2,5 miljon tittare i söndags - coolt.



Kram kram

2011-01-19 @ 13:32:48
Postat av: Lisa

Så synd att det inte funkar att se Solsidan.

En kollega till mig har sin son i USA (han spelar hockey där) och han kan inte heller se programmet. Så det är inte bara i Indien det inte funkar.



Hoppas allt är bra!

Kram Lisa

2011-01-19 @ 16:08:55
Postat av: Sara

Ja, jag vet att det var 2,5 miljoner som såg avsnittet! Jag vill också se, var det roligt? Konstigt att det inte funkar i vissa länder, det borde ju funka överallt... Jaja, jag får väl vänta helt enkelt...



Kram

2011-01-19 @ 17:30:21
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0