Sovmorgon

Idag blev det så att jag stannade hemma på morgonen, men jag var på kontoret efter lucnh! Jag klev upp ur sängen runt ett på dagen och det blev att jag åt lunch direkt då. Jag var återigen sugen på paneer butter masala, men det blev en sallad istället. Kan ju inte äta det varenda dag.. Men kul att jag gillar maten mer och mer i alla fall. Det kanske är så att man måste lära sig att gilla maten här.. Fast nu saknar jag så mycket att laga min egna mat så det är inte klokt! Tänk att kunna göra pannkakor när man är sugen, eller några kycklingköttbullar, eller kokad potatis, eller en omelett eller vad som helst.. Hade jag inte varit så ivrig att flytta till eget när jag först kom hit hade jag nog haft mitt egna kök, men det tänkte jag ju inte ens på då. Då ville jag bara ha mitt egna ställe som jag trodde var nära kontoret.. Jaja, lätt att vara efterklok! Jag trivs mycket bra här, det är bara att jag saknar att laga mat.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0