Sovmorgon

I vanligt fall måste jag gå upp klockan sju, men idag kunde jag ha gått upp långt efter åtta. Dock så har jag ju som sagt någon inbyggd väckarklocka i mig, så jag vaknade sju ändå. Men det är skönt att kunna ligga i sängen så länge och bara dra sig, länge länge... Nu väntar jag bara på att klockan ska gå så att jag kan åka iväg och jobba. Ska bara äta lite frukost så är jag fit for fight.

Det finns en tjej som skriver en blogg. Hon har nyss fyllt femton år, och hon har även nyss fått sitt första barn! Hon hade även skrivit i bloggen att hon efter en månad hade blivit gravid igen! Tråkigt nog fick hon missfall. Men kan ni tänka er att vara 15 år och ha barn! Sjukt tidigt. Jag är tio år äldre och inte ens i närheten av att skaffa barn.. Tänk så olika människors liv kan vara. Vill ni läsa hennes blogg kan ni göra det här: http://micahs.se/

Nu måste jag käka frulle, börjar bli hungrig nu. Ha en bra dag alla. Det hoppas jag innerligt att jag får........




Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0