Stötar

Jag höll på att duscha och skulle stänga av vattnet när det typ började darra till i handen. Jag drog instinktivt tillbaks handen och testade flera gånger innan jag insåg att det var stötar jag fick från kranen.. Haha, fan vad långsam man är eller.. Det var ju inga jättestarka stötar, det kändes mest lite konstigt bara. Men i alla fall, vattnet fortsatte att rinna då jag inte kunde stänga av det på grund av stötarna. Jag tog min toffel och kunde på så sätt stänga av. Samma sak var det med handfatet.. Jag gick för att säga till pimpladyn, men hon var dessvärre inte hemma. Typ en halvtimme senare gick jag inte för att testa igen, då var stötarna borta. Jag måste ändå säga till pimpladyn imorgon, då jag nu är lite rädd för att duscha. Men hon kommer väl antagligen inte tro mig om hon inte får känna stötarna själv..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0