Update

Jag har haft det bra i Mumbai, på grund av flytt har jag inte haft tillgång till internet och jag hade ingen lust att gå till internetcafé för att blogga direkt.. Mitt plan skulle åka från Mumbai vid nio, men när jag kom till flygplatsen vid åtta på kvällen och ska checka-in, ser jag att planet är framflyttat till tio! Jag blev lite irriterad då jag inte fått veta detta, de brukar alltid skicka sms om detta händer.. Så jag fick alltså sitta onödigt länge på flygplatsen, tid som jag hade kunnat spendera med Vinnie.. Men inte nog med att det var framflyttat en timme, vi blev även en timma försenade. Strax efter elva lyfte planet.

Jag landade i Bangalore halv ett på natten. Jag krävde att få en taxi av flygbolaget eftersom alla bussar hem till mig hade slutat gå, men det hjälpte föga! Ingen taxi fick jag så där kände jag mig helt ensam och visste inte vad jag skulle göra. Lyckades tillslut få tag på en shared taxi för 300 rupiees. Ett mycket bra pris måste jag säga för att vara mitt i natten. Strax innan tre var jag hemma, somnade typ halv fyra och gick upp fem över sju imorse. Då var jag ganska så trött kan jag säga! Jag sov i taxin både på vägen till jobbet och på vägen hem. 

 


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0