Uttråkad

Alltså, mitt jobb är roligt. Jag har roliga kompisar. Jag har kul tillsammans med min granne. Men jag är så uttråkad! Bangalore är inte min stad, det är så synd att jag måste vara här. Jag hoppas att jag kan flytta asap, jag vill verkligen inte vara här.. Äsch, det är inte så hemskt som det låter, jag blir bara väldigt lätt uttråkad och jag vill ju såklart bara vara i Mumbai där Vinnie bor...Och som dessutom är min favoritstad. Jag borde vara glad att jag är i Indien åtminstone, men det är svårt när jag inte är där jag egentligen vill vara...

Ikväll ska jag bara lägga mig under täcket och drömma mig bort till Mumbai! Och alla ni därute i världen, håll tummarna för mig att jag kan flytta till Mumbai. För om jag bor där, har ni någon att bo hos när ni besöker en av världens bästa städer!

                        
                                                             Aah, Mumbai i mitt ♥


Comment
Postat av: Madde

Det där ser ut som queen´s necklace på bilden:D Man förälskar sig i staden på direkten, lite sur för pappa som jobbar i Mumbai har fått jobb i USA nu och kommer troligtvis flytta.. HUR KAN MAN!!

2011-01-23 @ 19:51:52
Postat av: Sara

Hehe! Men Usa är ju också ett sådant land som man blir förälskad i. Vart i Usa ska han jobba? Du kan ju fortfarande åka till Indien, din pappa kanske känner massa folk så han kan fixa ett bra boende till dig..

2011-01-24 @ 13:07:50
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja man hade ju hoppats på en riktigt sol stad som Florida eller Los Angeles. Men det blir en lite stad mindre än typ Västerås där jag bor nu. Staden ligger i Arkansas :-(

2011-01-25 @ 23:42:56
Postat av: Sara

Haha, otur! Jag hade också tänkt en stor stad, typ New York hade ju varit skitgrymt... Eller någon av de varma städerna också.. Hoppas du kommer iväg till Indien trots att din pappa flyttar!

2011-01-26 @ 05:38:05
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0