Värme

Idag har vi det jättevarmt! Det har börjat att bli varmare på dagarna nu så jag hoppas att det håller i sig. Jag har i alla fall spenderat förmiddagen på takterassen iklädd bikini! Riktigt skönt att ligga däruppe och slappa i solen och läsa mina svenska tidningar. Fast nu när jag kom in igen och tog en dusch märkte jag att jag inte har fått någon färg alls, typiskt! Jag får väl gå upp lite till och inte använda solkräm den här gången. Fastän solen riktigt bränner känns det aldrig som den tar särskilt bra här i Indien, jag undrar varför. Även när jag har varit i Goa har jag känt samma sak, då jag har kunnat använda sololja nummer två utan att bränna mig! Har jag använt högre har jag knappt fått någon färg...

Jaja, nu får det bli ombyte till bikini igen och hoppas på mer färg.. Ha det så gött i snön alla ni som befinner er i Sverige!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0