Allt klart

Nu har jag fixat allt inför morgondagen, 9 stycken har bekräftat att de kommer men jag räknar med att flera kommer dyka upp under kvällen. Jag har bokat ett stort bord åt oss i alla fall. Håret ska vara lockigt, en vit klänning ska bäras men frågan är nu om jag ska ha svarta eller blåa skor till? Svårt val, båda roomies tyckte svarta, dock tyckte den ena blåa var okej. Jag tycker blåa. Men svarta hade jag tänkt ha på torsdag då det förmodligen blir en till födelsedagsfest =). På grund av att några vänner inte hinner hit på onsdag. Men vi får se om den blir av..

Det var väldigt smidigt att fixa med allting idag, stötte inte på några problem! Kunde till och med pruta på en del saker jag ordnat med då jag log och sade att det var min födelsedag ;). Haha, det är inte ovanligt att det händer i Indien, men det är ganska svårt just i Bangalore, så jag känner mig stolt över min prestation.

Ikväll ska jag till Indira Nagar och lyssna/kolla på min mexikanska vän Ernesto, som ska spela gitarr och sjunga på en klubb som heter Kyra. Har aldrig hört honom sjunga tidigare så det ska bli roligt. Det blir jeans och tröja ikväll för det är lite kyligt ute och tyvärr är det ingen som kör mig!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0