Early night

Lördagar är den tråkigaste dagen att gå ut på i Bangalore.. Det är inte många uteställen som är roliga, har ingen aning om varför... Onsdagar och fredagar är bäst konstigt nog.. I alla fall så gick vi till ett jättetråkigt ställe, och så fort alla var samlade drog vi vidare till ett ännu tråkigare ställe. Dock orkade ingen ta sig någon annanstans så vi stannade kvar där tills de stängde. Alla ville dra med mig på efterfest, men det hade jag aldrig pallat! Jag ska ju ta bussen till flygplatsen som går halv fyra, ska nog försöka sova lite grann innan dess. Jag var i alla fall hemma klockan tolv, vilket var lagom!



Jag berättade för alla okända, och halvkända människor på min fest i onsdags att jag hade min sweet sixteen fest. Alla blev minst sagt förvånade när jag sa att jag fyllde 16. Den här kommentaren fick jag av en kille; "You are sixteen? Oh my God, I thought you turned 17!"


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0