Fortfarande sjuk

Idag känner jag mig lite bättre, men är fortfarande väldigt förkyld. Jag måste nog stanna hemma ikväll också så att jag hinner bli frisk tills på Onsdag när jag ska fira min födelsedag. Igår ringde 5 vänner mig, för att bjuda mig på fem olika fester, och det kändes så himla tråkigt att jag var tvungen att stanna hemma då. Har redan hunnit prata med alla och det verkar som det var världens bästa fester igår. Fast de kanske bara säger så för att göra mig lite svartsjuk! Onsdag kommer vara årets bästa fest, det är jag säker på, och då ska jag vara frisk. Fast, jag kommer nog ändå gå om jag är sjuk, haha!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, det är så tråkigt att bara vara hemma, jag antar att jag får kolla på en massa filmer och så, så att dagen går.. Jag sov över hos roomie första natten, det funkade väldigt bra.. Nu är det bara 8 nätter kvar, sen sticker jag hem, gött!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0