Härlig Söndag

Vad långtråkigt det blir när man måste stanna hemma hela dagarna.. Igår var jag ändå ute lite grann, följde med roomie till gymmet och snackade med alla killarna där.. Det var typ 20 killar och tre tjejer.. Så det var ju skönt att få komma ut ur huset lite grann och snacka med lite annat folk. När vi sedan var hemma så satt jag och roomie och spelade Uno halva natten. Det var så himla roligt, har inte spelat det på evigheter. Ingen av oss kom riktigt ihåg reglerna, och just det här Unot var köpt i Norden, så de hade bara de skandinaviska språken, så jag fick läsa reglerna. Och då var det ju klart att reglerna oftast var till min fördel, hehe..

Ikväll ska jag till Love Shack (vet inte varför alla utlänningar här älskar det stället! Mina indiska vänner börjar bli smått irriterad över att vi bara vill till Love Shack) då det är sista dagen i Indien för min kompis Sarah. Hon har nu bestämt sig för att åka tillbaks till Frankrike.. Jag ska dock ta det väldigt lugnt, inte dansa och klä på mig ordentligt med kläder. Bangalore börjar faktiskt redan bli kallare. Det är lite kyligt att ta sig hem på kvällarna nu för tiden, och en kofta kan då behövas. På Onsdag kör jag däremot all in, med dans på bardisken, höga klackar, kort klänning och en massa, massa chokladtårta! Eller ja, något liknande i alla fall..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0