Min fest

Åh, kvällen var helt perfekt. Massa av mina vänner kom, fler än jag hade räknat med och jag fick några presenter som jag inte alls hade räknat med. Jag minglade runt med alla mina vänner som var utspridda på hela stället, fick grattiskramar från en massa okända, fick en stor flaska champagne av ägaren, blev fotograferad av alla fotografer på stället, fick två stora tårtor, vännerna sjöng, efterfest med ägaren och sedan körde han även hem mig, så snäll som han är. Jag lyckas aldrig få något kort tillsammans med ägaren, så kan tyvärr inte visa hur han ser ut.. Det var verkligen kul att fira födelsedagen och väldigt kul att fira in dagen med en fest och sång mitt i natten.


Innan festen och innan vädret lyckats förstöra mina lockar.

Mer bilder kommer i omgångar. Jag fick inte så många bilder med min kamera så jag väntar på fler bilder från alla fotografer från kvällen..


Comment
Postat av: Sussi

Hej och grattis!



Vad fin du var pa din fest. Om du hinner sa far du garna kopa ett par sana skor at mig :) strl 38. Skitsnygga!



Ses snart!



Kram

2011-07-07 @ 21:11:09
Postat av: Lisa

Hej!

Jag håller med Sussi om skorna, verkligen jättefina. Du får gärna köpa sådana till mig med, strl 39.



Kram

2011-07-07 @ 21:24:45
Postat av: Sara

Haha, skojar ni eller?! De kostar 300 kronor, och det som ni inte ser på bilden är att det är ganska höga klackar, närmare 10 centimeter tror jag.. Vill ni fortfarande ha? De finns i färgerna blå, röd, svart, lila och silver..

2011-07-08 @ 07:27:09
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Sussi

Nej da vill jag nog inte ha dem. Pallar inte att ga i sa hoga klackar!



Kram

2011-07-08 @ 21:27:50

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0