Mjölk

Nu när jag har varit sjuk så har roomie tvingat mig att dricka mjölk med lite socker och gurkmeja. Det ska tydligen vara väldigt bra när man är förkyld, och hon är övertygad om att det är därför som jag har blivit så frisk så snabbt. Jag blev däremot förvånad att det var så gott! Äntligen kan jag dricka mjölk! Gurkmejan ger ju ingen smak i sig, utan det är ju sockret som gör att jag kan dricka mjölken utan att få kväljningar. Så varje dag dricker jag minst ett glas med varm mjölk och njuter av varenda klunk..

Nu har jag precis fixat till mina lockar, druckit ett glas mjölk, och ska snart äta middag och sedan klä på mig för att dra ut och träffa Sarah och några andra vänner..  Ha en mysig söndag!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0