Sjuk

Imorse så städade jag ut det sista från rummet, nu har jag bara min halsband kvar där som hänger i garderoben. Ska ta bort dem också. Den nya tjejen, Shuba, kom hit imorse och lämnade några av sina saker, så nu är det inte mitt rum längre =( Jag har flyttat ut alla mina saker i vardagsrummet, så det är lite kaosartat här hemma just nu.

Igår var jag och kollade på en ny lägenhet. Den var väldigt fin och fräsch, jag önskar att jag kunde bo där permanent, men personen som hyr ut vill inte ha några som stannar länge, utan det ger mig i princip tid att hitta ett annat bra boende, så jag inte behöver förhasta mig.  Jag får ett eget rum i en stor trerums lägenhet, balkonger i varje rum, gym i byggnaden, pool... Som sagt, är det väldigt synd att jag inte kan bo där jämt..

Idag har min förkylning blivit mycket värre, smått ont i öronen, halsen, tung i huvudet, täppt i nästa. Och det värsta av allt, min nässpray är slut! Om jag inte hittar något nytt så vet jag att jag inte kommer kunna sova ordentligt, så det får bli en tur till apoteket efter min frukost. Jag vaknade klockan ett idag, skönt att kunna sova ut länge när man är sjuk...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0