Svensk sommar

Igår på eftermiddagen kom jag fram till Orust. Det var soligt och ganska så varmt, så fort jag steg ur bilen gick jag och bytte om till bikini och nästan sprang ner till havet så att jag kunde bada innan det blev för kallt ute. Jag slängde mig i vattnet och det var riktigt skönt, jämfört med Portugal där det var typ 17 grader i vattnet.. Efter doppet grillades det lax...

Idag vaknade jag upp till en blå himmel och strålande sol. Idag blir det nog ganska många bad och lite solning också.. Ska nog göra lite mikrokola också när jag behöver en paus från solandet. Mikrokola är så himla gott, och någonting som jag har saknat medans jag har varit borta...


En gammal bild jag hittade på nätet...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0