Tisdag

När jag häromdagen var iväg till mataffären för att handla lite grann, så kikade jag i lite andra butiker också. Mataffären ligger nämligen i ett köpcentrum. När jag traskade runt där så stötte jag på en liten kort tjej, i min egna ålder skulle jag tro. Inget märkvärdigt så, men när jag såg vad hon hade på sig höll jag på att ramla ihop och börja skratta.. Hon gick på allvar runt i röda cykelbyxor, ni vet de där tajta, färgglada som man hade på gympan för typ hundra år sedan.. Till det hade hon en vit t-shirt och svarta klackskor! Jösses, har jag någonsin sagt att modet här är ungefär 20 år efter vårat mode hemma?

Idag ska jag fixa lite smått inför morgondagens fest, boka bord, se vilka som verkligen kommer och inte kommer, fixa tårta osv..


Comment
Postat av: Lisa

Hej!

Rolig planering du har med din fest!! Skall ni på Love Shack?!Ditt liv i bangalore påminner om jag när jag bodde i Italien. Då var vi alltid ute på ställe som hette Loolopaloosa och jag blev tjenis med ägaren. Det resulterade i att vi fick vara i deras VIP del och dansade på bardisken osv. Har massa galna bilder från den tiden. Ha det så kul imon!!!!!



Kram

2011-07-05 @ 10:54:40
Postat av: Sara

Japp, vi ska till Love shack. Man hittar alltid sina favoritställen vart man är. Tyvärr är det bara jag som älskar det så mycket bland mina vänner.. Alla är tjenis med ägaren, så det blir inte så mycket dans på baren för min del ;)

2011-07-05 @ 15:40:26
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0