Today is the DAY

Och hur börjar den? Jo, med strömavbrott till halv tre och ösregn! Tack för det, det var ju himla trevligt! Men nu känner jag att det bara kan bli bättre. Strömmen är tillbaks, så nu kan jag snart duscha så fort vattnet har hunnit bli varmt. Sedan ska jag laga lunch och kolla på lägenhet, sedan hinner jag nog inte så mycket mer. Innan jag ska iväg till MIN fest! Varje onsdag så är det karaoke, och jag har beställt Happy Birthday sången, så att alla mina vänner kan sjunga för mig =)

Igår var jag som sagt iväg och kollade när en kompis spelade och sjöng. Himla mysigt var det, och en massa av hans kompisar var där. Träffade på massa nya trevliga bekantskaper. Efter att klubben stängde åkte vi hem till en kompis och satt där och snackade och lyssnade på musik till två på natten. En av dessa vänner körde hem mig på sin motorcykel, och vid ett vägkors, där det alltid står rickshawchaufförer, stod det två som tydligen kände mig. De vinkade glatt när jag svischade förbi dem... Haha, jag antar att jag har prutat till mig ett bra pris från dem, så att de kommer ihåg mig på grund av det..


Comment
Postat av: Anonym

Hej!



Ha det så kul ikväll!!!!!!!!!!



Kram Lisa

2011-07-06 @ 12:28:21

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0