Äntligen klar

Nu är jag äntligen klar med mitt arbete, nu kan jag njuta av resten av tiden som jag har kvar i Indien för den här gången. Nu ska jag duscha, äta frukost/lunch, iväg och scanna och skriva ut papper, köpa kyckling timm mig och roomie som ska äta världens godaste mat imorgon, hem och skicka lite mail, iväg och köpa Converse och lite leksaker om jag hittar, sedan ikväll så ska jag antagligen iväg och titta på nytt boende eller träffa en kompis, kvällen är inte planerad ännu nämligen.

Men nu kommer jag vara upptagen resten av dagen, allt tar som sagt så lång tid här. Igår skulle jag på ett möte och det tog mig ungefär 4 timmar! Och sedan skulle jag förbi affären en "snabbis" för att köpa paneer och grädde, 20 minuter i kön! Så det är sällan saker blir gjorda snabbt här..


Comment
Postat av: Vickan

Skall du jobba kvar pa samma jobb nar du kommer tillbaka? Ses i sommar! =)

2011-06-28 @ 18:53:31
Postat av: Sara

Nej det blir ett nytt jobb. Berättar om det när vi ses. Jag har bokat in en träff för oss i mitt Sverige schema. Antingen 25 eller 26 ska vi träffas, eller båda dagarna, för jag åker tillbaks den 27 igen.. Hoppas du kan då =)



Kram

2011-06-28 @ 21:41:52
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Vickan

Smart med ett Sverige-schema, ett sadant har jag inte an, sa jag kan ses narsom =) Kramar

2011-07-02 @ 19:50:13

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0