Dans hela kvällen

Umgicks med trevliga människor igår kväll. Vi var först på något B-ställe som jag aldrig har hört talas om tidigare. Trots att det var ett B-ställe så var drinkarna svindyra. 500rs styck, en redbull kostade 300rs. Jag drack ingenting som tur var, jag dansade bara. Efter en liten stund drog vi vidare till Leela Palace, som är ett stort jättefint hotell. Trots det så var toaletterna bland de sämsta jag har sett.. I alla fall så dansade vi loss till bollywood musik blandat med lite engelsk också.. Jag var hemma strax efter tolv. Har faktiskt börjat gilla mer och mer att de stänger så tidigt här. Det är så skönt att man inte är ute så sent.

Var där tillsammans med italienaren Francesco och indiern Bonny. Ikväll vill de dra med mig till en nattklubb som heter Hint. Får se om jag har lust att dansa ikväll också..

Comment
Postat av: ana jansson

Hej Sara



Idag har vi ett strålande väder. Vi gick ner till sjön, men vattnet var väldigt kallt, annars var det så skönt att bara vara där. Vi tog med oss kaffe korgen och bara njöt.



Till kvällen ska vi till stan och gå på Göteborgs Operan titta på ballet, Lisa och jag. Kim och pappa passa på o går på bio.



Fortsätt ha det gott, gumman



Puss o kram

mamma

2011-06-03 @ 13:14:19
Postat av: Sara

Åh vad skönt att gå till havet.. Dagarna här påminner så mycket om svensk sommar, det ska bli sååå härligt att komma hem igen!



Balett, är det kul att titta på? Vad ska pappa och Kim se på för bio då?



Kram

2011-06-03 @ 17:25:59
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Sänder en hälsning direkt från pausen i operan. Baletten är mkt bra o pampig :)

Kim o pappa tittade på Tree of life, den har fått topp recensioner, men var tydligen inte bra.

Imon kommer Jenny o Anna med respektive o hälsar på! Det blir nog en stund över för negs dart!!!



Kram kram

2011-06-03 @ 22:26:03

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0