Dans i fredags

Haha, hittade ett kort på mig själv från i fredags.. Jag och min mobil är ute och dansar.. Jag såg lite fler bilder, men de var ju skitfula. En grej som jag har funderat på är hur folk kan lägga ut alla bilder på facebook fastän de är fula eller typ halvnakna. Folk verkar inte fatta att facebook äger bilderna som läggs ut.

Häromdagen så hörde jag ett högt "Oh my God" från roomies rum så jag sprang dit, nyfiken som jag är.. Hon började berätta värsta långa historien innan jag blev irriterad och sa till henne att komma till saken. Tydligen så hade hon gått in på en random sida för att kolla olika valutor. På alla internetsidor finns det en massa reklam, och just på den sidan hade de gjort reklam för någon singelsida. Och då var roomies kompis kort med där! Alltså, det känns ju inte sådär jättekul, och då undrar man ju vilka sidor man själv har hamnat på.. Tänk så ligger något av mina kort på någon porrsajt. Läskigt.. Man ska vara lite försiktig med vilka kort man publicerar på internet för man kan aldrig veta vart de hamnar sedan..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0