Efterfest

Hade en galen kväll igår. Jag drog till Loveshack tillsammans med roomie och två italienare. Hade det trevligt, satt och snackade och träffade på en massa folk. Jag bekantade mig med ägaren och hans vän och de bjöd in oss på efterfest. Ägarens vän frågade mig tillslut: "What is your number?" Och han fick mitt standardsvar tillbaks: "It is a secret." Har ingen lust att konstiga män ska ringa mig stup i kvarten så man får vara lite försiktig med vem man ger numret till..

Stället stängde som vanligt halv tolv, roomie och den ena italienaren drog hem, jag och Francesco drog iväg till ett fint område som heter Whitefield. Där bor alla rika utlänningar och indier. I alla fall vi var inne i ett jättefint hus, käkade mat, dansade och träffade lite mer folk. Kul att bli vän med ägaren, nu gissar jag på att jag får lite rabatt när jag går till hans ställe. Jag och Francesco drog hem vid tre tiden, men vi hade problem med att hitta taxi hem. Tillslut stannade en och gick med på att köra hem oss efter att Francesco bad honom och sa att han kunde betala hur mycket som helst..


Hittade ett par brillor som jag tog över...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0