Extreme sports bar

Oj, vad kul jag hade igår kväll. Jag och en kompis åkte till Extreme sports bar och dansade hela natten till superbra musik. Vid tolv mötte vi upp franska Sara för att åka till O bar, men jag åkte hem då jag hade fått ont i ena foten av allt dansande. När jag väl kom hem såg jag att jag hade fått en jättestor blåsa på ena tån.. Inte undra på att jag hade ont. I natt så gick den sönder så nu svider det så fort jag kommer åt den.. Så det får nog bli några platta sandaler ikväll som inte sitter åt runt tån..

Träffade i alla fall på en massa utlänningar igen igår kväll, de var också från Frankrike, finns tydligen en massa fransmän här.. Jag träffar på så himla mycket folk nuförtiden, det är så himla roligt! Känns som att utlänningarna tar över Bangalore för tillfället, de är överallt!

Ikväll ska jag dra ut igen tillsammans med en annan kompis. Hoppas på en lika rolig men tidig kväll. Men först så är det några måsten som måste göras. Laga mat, handla mat, visa lägenheten för några intresserade tjejer, umgås med roomie osv..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0