Födelsedagstårta

Åh, vad härligt jag hade det igår. Kvällar som dem som får mig att inse att jag kommer sakna Bangalore... Satt tillsammans med ett stort gäng kompisar på hotellet Taj. De har en stor pool med solstolar där vi satt och åt, snackade och lyssnade på bra musik.. Jag har någon speciell tårtradar. Finns det tårta någonstans så sniffar jag upp den, går fram och säger grattis och så blir jag alltid erbjuden en bit. Igår var det en jättegod chokladtårta, och som tur var, var det nästan bara var tjejer där så jag kunde typ äta halva tårtan själv då tjejer oftast brukar tänka på vikten och bara vill ha en liten bit..

När vi hade lämnat poolområdet och stod och väntade på bilen, så kom födelsedagsbarnet förbi och han hade blivit helt sönderslagen i ansiktet. Blodet droppade och folk fick hålla i honom så att han inte skulle ramla.. Läskigt, det måste ju ha hänt typ fyra minuter efter att jag åt tårta.. Tur att jag inte var där just då i alla fall.

Ikväll ska jag ut igen med vänner och äta middag. Efter middagen drar vi ut till någon klubb, det är så kul att träffa alla som man har lärt känna. Bangalore känns verkligen litet då jag träffar på de flesta vilken klubb jag än går på..

Imorse hade jag matlagningskurs igen, min roomie var med också, men det berodde nog mest på att han kom sent idag igen.. Dock var hon inte så engagerad, tvivlar på att hon lärde sig någonting då hon bara stod och babblade hela tiden.. Haha, jag har i alla fall två goda recept i min Prashant cookbook.


Comment
Postat av: J

Cake Radar. Ha Ha Ha ....

2011-06-06 @ 13:17:49
Postat av: Sara

=)

2011-06-06 @ 13:53:27
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0