Glad Midsommar

Hoppas alla har en trevlig Midsommar idag. Ät en massa god mat åt mig också. Själv så ska jag till en av de bästa uteställena här i Bangalore. Bara inträdet kostar 500 kronor, fast min kompis fixar in oss så det slipper man betala. Stället vi ska till ligger i UB city som ägs av Kingfishers ägare Vijay Mallya. Hela området är extremt påkostat, och det finns alltifrån lyxbutiker, lägenheter, restauranger och klubbar till helikopterplattor. En av mina kompisar åker dit i den nya Porschen, men jag får tyvärr inte plats i den!

Två bilder från i Onsdags av duktiga fotografen Enayet Ansari;



Comment
Postat av: mamma



Hej Sara!



"GLAD MIDSOMMAR"!



Som vanligt försökte vi sitta ute men det är grått, regnar och blåser. Med andra ord en riktigt typisk midsommar väder, men vi ska iaf äta jordgubbstårta.

Hoppas du har det bra.

Puss o kram

Mamma o Pappa



2011-06-24 @ 16:22:29
Postat av: Anna

Glad midsommar :) hoppas att vi snart ses!!!

2011-06-24 @ 22:17:45

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0