Going out for dinner

Ikväll kommer min roomies pojkvän hit. Hon har sett fram emot det jättemycket och har skickat en massa sms till mig idag från jobbet. Till och med kocken har sett fram emot det. "Bhaiya (bror) is coming today. Tomorrow I will cook daal for him, he likes it". Hmm, vad söt han är...

Så de ska få njuta av middagen, som jag och Prashant lagade idag, ensamma. Jag åker iväg och äter middag med några kompisar istället. Jag försökte övertala min roomie att vara med på matlagningskursen imorgon bitti, hon sa till slut ja, men jag är inte så säker på att hon orkar gå upp så tidigt.. Vi får se.. 

För er som har missat att jag har varit med i tidningen kan läsa det här. Jag har dock inte sagt många ord i den artikeln. Nu vet jag hur kändisar känner sig när deras ord blir förvridna eller att journalisterna hittar på något helt annat. ♥


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0