Hjälp mot finnar

Hade en stor finne igår, som vanligt när jag får finnar kommer de runt munnen. Jag har aldrig klämt en finne i hela mitt liv, då det gjort så himla ont när jag har försökt. Så jag har lagt ner det. Jag testade att lägga på tandkräm på finnen och sova med det. Imorse när jag vaknade var den såklart inte borta, men så väldigt mycket mindre! Tog på lite citron nu på morgonen och även en till omgång med tandkräm. Tänk att det funkade så bra, det trodde jag aldrig.. Tydligen ska både tandkräm och citron vara väldigt uttorkande så det fungerar bra mot enstaka finnar. Ikväll kommer nog finnen vara nästan helt borta. Så, alltså tandkräm kan jag rekommendera om ni får en finne när det absolut inte passar, och den ska bort snabbt. Mycket bättre än att klämma..

Nu är det förresten 23 dagar kvar tills jag får dricka ett efterlängtat glas med röd mjölk, gott! Alltså 23 dagar kvar tills jag är i Sverige för er som inte förstod det.


Comment
Postat av: J

Please keep everyone posted with pictures and happenings in Sweden.

2011-06-17 @ 09:51:24
Postat av: Sara

Sure I will do that as much as I can..

2011-06-17 @ 15:20:54
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0