Karaoke

Loveshack har blivit väldigt populärt på onsdagar. Vi kom dit ganska sent igår, strax innan tio och då var det helt proppat med folk. Det gick knappt att röra sig, alla var helt galna. Speciellt i baren. Jag köpte en mangojuice åt en kompis, det tog ungefär en halvtimma innan jag fick den! En kombination av långsam personal och överdrivet mycket folk. Det hjälpte inte ens att man kände ägaren... Det lugnade ner sig lite grann efter en stund, jag stod och sjöng karaore ett tag, blev sedan trött i benen och satte mig. Kände hur jag blev blöt på benet och trodde någon tappat sin drink, men tyvärr hade jag inte sådan tur. Bredvid mig satt en superfull tjej som spydde, blä! Min skor klarade sig som tur var =)

Ikväll blir det lugnt, ska ut och käka lite middag med några vänner bara.. Vi ska sitta på en uteservering och bara njuta av att det är så varmt och skönt. Eller, jag ska göra det i alla fall. Tror indierna inte ens tänker på att njuta av det..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0