Konstiga cravings

Vet inte vad det är med mig idag men jag har varit sugen på saker som jag inte ens tycker om. Kokade lite ägg nu ikväll och då blev jag helt plötsligt sugen på spenatsoppa med ägg i! Och idag läste jag någonstans om påskmust, så då blev jag sugen på det också. Säkert bara för att jag inte kan få tag på det..

Har varit ute på stan hela dagen idag, letat skor och leksaker, köpt kryddor.. Har åkt fram och tillbaks mellan olika ställen, och har man ingen egen bil eller mc, så tar det väldigt lång tid. På vägen hem när jag stod i en fullpackad buss såg jag min kompis bil bredvid, han har ett speciellt registreringsnummer så det är enkelt att komma ihåg. Jag ringde honom och vid nästa rödljus hoppade jag ut den fullpackade bussen och hoppade istället in i en fräsch, silvrig Mercedes. Härlig kontrast.

Kvällens middag blev inställd, så jag hängde här hemma med roomie istället. Lika trevligt det..


Comment
Postat av: J

From a bus to a Merc! Wow. Nice contacts.

2011-06-17 @ 09:50:40
Postat av: Sara

Yes =)

2011-06-17 @ 15:21:49
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0