Lat? Jag? Nej, absolut inte.

Både fredag och lördag så fick jag arga män efter mig. Jag och roomie satt hemma och analyserade varför detta ständigt händer mig. Jag hör aldrig någon annan som berättar om detta. Varför hittar alla konstiga typer mig? Och hur kommer det sig att de blir så arga på mig? Är det för att jag inte gillar dem? Alltså gillar som i "kär i". Jag tycker ju att jag oftast är väldigt snäll mot alla, varför ska jag då få ta emot massa dumt? De kanske inte är vana att få ett nej? Eller så kanske de har fått så många nej och droppen lyckas rinna över bägaren varje gång jag säger nej?

Nej, nu hoppas jag på en ny, bra vecka. Får jag skit, ska jag minnsan ge skit tillbaks. Eller ska jag gå iväg? Eller ska jag skicka en kompis? Eller ska jag kanske bara stanna hemma? Ja, vi får se om det händer och hur jag i sådant fall gör..

På tal om någonting helt annat. Jag och roomie har blivit väldigt lata. Speciellt när det kommer till att röra sig i huset och kommunikation. Vi använder oss mer och mer utav chattprogrammet Whatsapp. Vi frågar vad den andre gör, om vi ska köpa pizza, om vi ska träffas i vardagsrummet etc. Och jag börjar få lite seperationsångest nu känner jag. Jag och roomie har blivit väldigt bra kompisar nu på sistone, så det ska bli så himla tråkigt att inte bo med henne längre. För när jag kommer tillbaks till Indien igen, så måste jag hitta ett nytt boende...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0