Long lost friends

Ikväll ska jag träffa två vänner som har varit bortresta väldigt länge. Ska bli jättekul att ses igen, och tydligen vill de gå till något fancy ställe så det gör det ju bara ännu roligare.. Klart jag hänger med då.

Dessa dagar tillbringar jag med att visa lägenheten till en massa människor, jag har sagt upp lägenheten och kommer att befinna mig i Mumbai tills jag åker hem till Sverige den 10 juli! Jag har inte bokat en resa ännu, då jag väntar på lite besked från Foreign Registration Office. Jag vet inte om jag behöver något utresetillstånd för att lämna landet.. Och om jag behöver det, kan jag bara få det från Bangalore eller kan jag få det från Mumbai också.. Hoppas såklart att jag kan lämna Indien från Mumbai, min favoritstad...

Känns konstigt att jag ska säga upp min lägenhet och inte bo kvar i Bangalore längre, det som har varit min stad så länge, nästan 8 månader... Förhoppningsvis kommer jag tillbaks hit någon gång i framtiden ♥


Comment
Postat av: Vickan

Va, skall du flytta hem for alltid? =)

2011-06-08 @ 18:58:30
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0